urbánpiknik

Ahogyan mi rontunk és javítunk, aztán megint rontunk és megint javítunk...többnyire Budapesten.

Friss topikok

  • arszak: Hello! Hát nem tudom, hogy ki hogy van vele, de az Erste jól csinálja a dolgát…engem megvett a diá... (2013.09.11. 12:28) Személyes adatok védelme
  • nat: mijé? há' mit mijé?! mer' a szlávoknak nehéz az élet, azé'. (2010.12.03. 13:04) Miért?
  • nat: Bár mindenkiben szunnyadna a rendezettségre való igény! Nem úgy nézne ki ez a szegény megtépázott ... (2010.07.06. 11:39) Virágoskert
  • 4Medve: Én meg csak pislogok döbbenten, látszik, hogy rég (nem) jártam arrafelé. Pl. fogalmam sem volt ról... (2010.06.17. 02:06) lacus Amphiteatrum
  • 4Medve: Ezekkel a nyavalyás utasokkal mindig csak a baj van. Há' nehogy má' ne számítson rá! Persze, majd ... (2010.06.12. 01:16) Sucks and the City

2008.12.14. 12:52 piknik

Ügyfélzsilip

Az okmányirodán jártam. Mondom, szeretném igénybe venni az ügyfélkapu-szolgáltatást az interneten, ehhez regisztrálnék. (Mert az internetes szolgáltatás igénybevételéhez nem lehet az interneten regisztrálni, csakis személyesen az okmányirodán.) Azt mondják, nem lehet. Mondom, ilyet már hallottam mostanában. Kérdezem, és különben? Mondják, különben meg holnap vannak ott 8-tól 2-ig, meg pénteken délig. Kérdezem, olyan nincsen-e, hogy munkaidő után velem itt még foglalkoznak? Azt mondják, de van, hétfőn 6-ig vannak, de nem tudják, hogy beférek-e. Mondom, engem soványnak tartanak. Azt mondják, nem úgy, hanem hogy sokan lesznek, ezért már 5-kor sem érdemes jönni. Azt mondják még, de nem csak itt lehet ilyesmit intézni. Kérdezem, nem? Mondják, nem. Kérdezem, akkor? Mondják, az Andrássyn. Kérdezem, az úton? Mondják, ott. Erre hirtelen felkapja a fejét egy hölgy (hárman voltak ügyintézők, beszélgettek, mikor bementem, ügyfél egyedül én voltam). Azt mondja a felkapott fejű hölgy annak, akivel én társalogtam, hogy de azt nekik nem szabad megmondani. Kérdezem, mit, a címet? Mondja, azt, Andrássy út 55. Kérdezem, de ott kevesebben lesznek? Azt mondják, azt ők honnan tudnák, hiszen látom, hogy ők nem ott vannak. Mondom, látom, itt vannak. Én is ott voltam. Semmit sem intéztem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://urbanpiknik.blog.hu/api/trackback/id/tr32822159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása