urbánpiknik

Ahogyan mi rontunk és javítunk, aztán megint rontunk és megint javítunk...többnyire Budapesten.

Friss topikok

  • arszak: Hello! Hát nem tudom, hogy ki hogy van vele, de az Erste jól csinálja a dolgát…engem megvett a diá... (2013.09.11. 12:28) Személyes adatok védelme
  • nat: mijé? há' mit mijé?! mer' a szlávoknak nehéz az élet, azé'. (2010.12.03. 13:04) Miért?
  • nat: Bár mindenkiben szunnyadna a rendezettségre való igény! Nem úgy nézne ki ez a szegény megtépázott ... (2010.07.06. 11:39) Virágoskert
  • 4Medve: Én meg csak pislogok döbbenten, látszik, hogy rég (nem) jártam arrafelé. Pl. fogalmam sem volt ról... (2010.06.17. 02:06) lacus Amphiteatrum
  • 4Medve: Ezekkel a nyavalyás utasokkal mindig csak a baj van. Há' nehogy má' ne számítson rá! Persze, majd ... (2010.06.12. 01:16) Sucks and the City

2010.12.22. 10:52 nat

Személyes adatok védelme

 

(1)
 
Budapest, III. kerületi szakorvosi rendelő, kedd reggel, 07:30, üvegfallal elválasztva
 
Ügyfél: Jó napot kívánok. Az Urológiára szeretnék időpontot kérni.
Recepció: Mi a panasza?
Ügyfél: Az Urológiára szeretnék időpontot kérni urológiai jellegű panasszal.
Recepció: Azt én értem, kérem, de konkrétan mi a panasza?
Ügyfél: Ezt a doktor úrral fogom részletesen megbeszélni, önt arra kérem, hogy legyen szíves adni egy időpontot.
Recepció: Az nem úgy van, kérem. Sürgős? Tudnom kell, hogy mi a panasza, hogy eldöntsem, sürgős-e.
(Ügyfél mögött morgolódás a sorban álló további ügyfelek között.)
Ügyfél: Khm… előfordul, hogy fájdalmaim vannak.
Recepció: Mije fáj?
Ügyfél: …fájdalmat érzek a… khm… a herémben.
Recepció: MICSODÁBAN? Nem hallom, kérem, beszéljen hangosabban. Mi a panasza?
Ügyfél: FÁJ A HERÉM.
Recepció: Mindkettő?
Ügyfél (körbepillant): Tudja mit, nem sürgős. Adjon egy időpontot a nem sürgős kategóriában.
Recepció: Kérem a társadalombiztosítási kártyáját. Igen… Jövő szerda, 11:30. Fogják szólítani. Következő!
 
 
(2)
 
Budapest, III. kerületi szakorvosi rendelő, egy hét múlva, kedd reggel, 07:30, üvegfallal elválasztva
 
Ügyfél: Jó napot kívánok. A Kardiológiára szeretnék sorszámot kérni a mai napra.
Recepció: Kérem a társadalombiztosítási kártyáját. Igen… Tessék, a sorszám. Fogják szólítani.
Ügyfél: Köszönöm. (Megkönnyebbülten sóhajt, ellép a recepciótól.)
Recepció: Uram! Uram!
(A sorban várakozók felszisszennek.)
Ügyfél (távolabbról): Igen?
Recepció: Azt tudja, hogy holnap 11:30-kor várja az urológus?
Ügyfél (felismerve a helyzet komikumát): Megismételné, kérem?
Recepció: ÖNT HOLNAP 11:30-KOR VÁRJA AZ UROLÓGUS!!!
Ügyfél: Köszönöm a figyelmességét…

 

 

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://urbanpiknik.blog.hu/api/trackback/id/tr522532027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

piknik 2010.12.22. 19:25:36

És mi van a herékkel? Ismétlem: MI VAN A HERÉKKEL?

Panó 2010.12.26. 17:50:50

@piknik: Rég voltam, kicsit mintha változott volna a blog szellemisége. A kommentek alapján mindenképp.

nat 2010.12.27. 09:54:54

a HERÉK rendben vannak, de ahhoz, hogy ez kiderüljön, el kellett hangozzék a "könyököljön az asztalra" felszólítás, miközben vészjóslóan az ujjbegyekre cuppant egy gumikesztyű. Panó megjegyzésére: végre érkezett komment! elkélt mán a témafrissítés...

piknik 2010.12.27. 10:48:08

@Panó: Nem értem. Én pont ugyanolyan érdeklődő vagyok, mint rég.

nat 2010.12.27. 15:57:20

tessék írni akkor. posztot. nem baj, ha valaki nem volt urológusnál. hasonló dolgok a tömegközlekedésben is történnek, azaz a közlekedést ebben a szókapcsolatban már zárójelbe szoktam tenni, tehát tömeg(közlekedés)ben is történhetnek, igaz, gumikesztyű nélkül.

arszak 2013.09.11. 12:28:49

Hello! Hát nem tudom, hogy ki hogy van vele, de az Erste jól csinálja a dolgát…engem megvett a diákszámlás ajánlatával. erstediakszamla.hu