urbánpiknik

Ahogyan mi rontunk és javítunk, aztán megint rontunk és megint javítunk...többnyire Budapesten.

Friss topikok

  • arszak: Hello! Hát nem tudom, hogy ki hogy van vele, de az Erste jól csinálja a dolgát…engem megvett a diá... (2013.09.11. 12:28) Személyes adatok védelme
  • nat: mijé? há' mit mijé?! mer' a szlávoknak nehéz az élet, azé'. (2010.12.03. 13:04) Miért?
  • nat: Bár mindenkiben szunnyadna a rendezettségre való igény! Nem úgy nézne ki ez a szegény megtépázott ... (2010.07.06. 11:39) Virágoskert
  • 4Medve: Én meg csak pislogok döbbenten, látszik, hogy rég (nem) jártam arrafelé. Pl. fogalmam sem volt ról... (2010.06.17. 02:06) lacus Amphiteatrum
  • 4Medve: Ezekkel a nyavalyás utasokkal mindig csak a baj van. Há' nehogy má' ne számítson rá! Persze, majd ... (2010.06.12. 01:16) Sucks and the City

2009.08.27. 23:18 piknik

Csüccs ide be szép néni

-Húúúúú, de szép vagy! - huhogta egy hónapja egy Ladából kilógó épphogy serdült ábrázat. Még 4 ugyanilyen tömörült az autóban, és finom por kavargott ki az ablakokon. Nekem mondja vajon, vagy a porfelhő rendeződik előtte csitrivé? - ezen kezdtem morfondírozni, amikor a sarkon befordult a busz. A következő másodpercben egy koszlott Lada porfelhőben úszó ifjai után rohant egy bomlott hajú nő. Hát ekkora ereje van egy bóknak? Nem, a BKV paraméterkönyvének van ekkora ereje, nálunk ugyanis 15 percenként jár a busz. A Lada elment, a buszt már nem engedtem olyan könnyen.

-Csüccs ide be, kisasszony, elviszem a villamosig! - rikkantotta két hete egy jólfésült taxis öregúr. Ez a megszólítás (némi jóindulattal) még illik az életkoromhoz - gondoltam, és elmagyaráztam neki, hogy ha ő elvisz engem a villamosig, akkor túl hamar érek oda, ahova pedig csak módjával igyekszem, hiszen egy kisasszony ne várjon, inkább a kisasszonyra várjanak. Ez megdönthetetlen axióma, amivel még egy dörzsölt pesti taxis sem képes vitatkozni.

-Elnézést, tetszik tudni adni valamennyi aprót? - kukkantott ki emos haja mögül egy tizenéves a minap. Tetszik tudni adni? Tetszik tudni adni? Egy hónapja még húúúúú de szép voltam, két hete csüccs ide be kisasszony, ma meg már tetszik tudni adni? Hány évet öregszik az ember egy hónap alatt ebben a városban? Bánom már a Ladát! Bánom már a taxit!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://urbanpiknik.blog.hu/api/trackback/id/tr791343135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nat 2009.08.28. 13:50:58

újabban a tizenévesek pénzt kunyiznak. honnan jön ez? nekünk sem volt anno, és elmentünk nyári munkára, hogy legyen. érti valaki, hogy mi történik?

piknik 2009.08.29. 15:53:26

A mostani tizenévesek közül is sokan dolgoznak nyáron, szóval nem mondhatjuk, hogy bezzeg a mi időnkben, viszont szerintem újra divat a hippi életforma, ők tehát retro hippik. Vagy nem.
süti beállítások módosítása