urbánpiknik

Ahogyan mi rontunk és javítunk, aztán megint rontunk és megint javítunk...többnyire Budapesten.

Friss topikok

  • arszak: Hello! Hát nem tudom, hogy ki hogy van vele, de az Erste jól csinálja a dolgát…engem megvett a diá... (2013.09.11. 12:28) Személyes adatok védelme
  • nat: mijé? há' mit mijé?! mer' a szlávoknak nehéz az élet, azé'. (2010.12.03. 13:04) Miért?
  • nat: Bár mindenkiben szunnyadna a rendezettségre való igény! Nem úgy nézne ki ez a szegény megtépázott ... (2010.07.06. 11:39) Virágoskert
  • 4Medve: Én meg csak pislogok döbbenten, látszik, hogy rég (nem) jártam arrafelé. Pl. fogalmam sem volt ról... (2010.06.17. 02:06) lacus Amphiteatrum
  • 4Medve: Ezekkel a nyavalyás utasokkal mindig csak a baj van. Há' nehogy má' ne számítson rá! Persze, majd ... (2010.06.12. 01:16) Sucks and the City

2008.09.30. 16:49 nat

Még felnyomni sem...

  

nos, van egy ember, aki egy autóban lakik egy fővárosi parkolóban. ez az ember szolgáltat. úgynevezett szélvédőfóliázást vállal, amint az rá is van írva az autójára, a minap éppen fóliázott a maradék egyetlen parkolóhelyen, hogy lehetőleg a szomszéd kerületbe kelljen átautóznom, ha parkolni akarok. namost ez még csak rendben volna.
 
hanem ez az ember (aki tehát egy helyet fixen lefoglalva tart a - mellesleg bölcsen buszmegállóban kialakított - szűkös p+r parkolóban) rendszeresen beszól az autótulajdonosoknak. amikor először beszólt, azt még úgy-ahogy viccesnek találtam. történt ugyanis, hogy az övé mellett állítottam le az autómat, mire kikászálódott a lelakott kombi belsejéből, de úgy, hogy a frász jött rám, és közölte, álljak máshová, mert ő itt reklámfelület, és ha mellette állok, nem tud rendeltetésszerűen működni.
 
ám második szóváltásunkat követően úgy éreztem, akcióba kell lendülnöm. történt ugyanis - ismét mellette parkoltam, noha volt még jónéhány hely -, hogy az autó mélyéből morogni kezdett, mint egy átkozott terrier: mit képzelek, így nem fog tudni kiszállni az autóból, miért nem állok máshová, egyébként is nem tudok vezetni, meg mi a fenét keresek itt általában. érvem, hogy tizenöt percen belül a parkoló megtelik, tehát óhatatlanul mellé kerül valaki, nem csillapította méltatlankodását, ellenben elkezdte kigyűrni magát az autójából olyanformán, hogy közben engem a nyíló ajtóval a saját autóm oldalához passzírozott, aminek külön örültem, mert mindkét autó nedves volt és sáros, közben további goromba szitkokkal illetett, valamint figyelmeztetett: ne várjam meg, míg goromba szitkokkal kezd illetni. távoztomban még hallottam, hogy a sarokig tárt ajtaját néhányszor szuszogva és jelentőségteljesen az autóm oldalához koccantja (miniszterelnöki terminológiában: kúrja). mire a munkahelyemre értem, elhatározássá érett bennem, hogy én ezt az embert a közterületfenntartónál felnyomom. nem tudom ugyanis elképzelni, hogy érvényes közterülethasználati és szélvédőfóliázási engedély birtokában van, amikor reggeli gorombáskodását végzi.
 
telefonálok tehát. 1. második kerületi önkormányzat. háááááááááááááááááát... hogy az a rész pont nem az övék, hívjam a fővárost. 2. fővárosi önkormányzat. háááááááááááát miért nem a kerületet hívom, mondom, miért, ja igen, akkor adnak egy másik számot a fővároshoz, mert a második kerületben lévő fővárosi területekért a fővárosiak közül mások felelnek. 3. fővárosiak közül mások (támadó hangon): mi a fenéért hívom őket második kerületi terület miatt?! mondom, miért, "de hát megőrülök a főváros központtól, nem igaz, hogy nem bírják megjegyezni, hogy mi csak az ötödik kerületi területekkel foglalkozunk". 4. ismét fővárosi önkormányzat: kicseng, kicseng, kicseng....... cseng.... eng.........ng.................g...........................
 
...hát sejthetik. az ember természetesen még most is vidáman szélvédőfóliáz ugyanazon a helyen, sőt, egy alkalommal szemtanúja voltam, hogy az alsó rakpart felé köp. én meg egy egyszerű felnyomáshoz is kevés vagyok...
 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://urbanpiknik.blog.hu/api/trackback/id/tr82689286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

piknik 2008.09.30. 19:12:53

De lehet ám, hogy az illető vállalkozó eddig a piros lámpánál fóliázta be hirtelen a szélvédőket, miközben virágcsokrokat is kínált ugyanott. A P+R parkoló akkor már mégiscsak alkalmasabbnak tűnik az iroda-műhely kialakítására. Valószínűleg így gondolkozik a főváros és a kerület döntéshozó és végrehajtó osztálya.
süti beállítások módosítása